Blogger Template by Blogcrowds.

Mobayl fondan at beni, müzüğünden tut beni...

      Geçenlerde bir trailer izledim: Tinker Tailor Soldier Spy.  İçimde yaşayan bir müzik organı var. Özerk kişiliklidir, kendine ait bilinci vardır; bu bilinç, ısrarla bu trailer'daki müziği anımsadığını söylüyordu bana.

  Bugün de oturdum, Cumartesi Gecesi film keyfimde, X Men: First Class'ı bir de evde "1080 izleyelim bakalım", dedim. Evet evet... Eric, Arjantin'de barda çılgın atarken çalıyordu bu: Frankenstein's Monster...


                Mevzunun Mobayl Fon ile bağlantısı ne ola ki acaba sayın selfonperverler? 

                                                                   Olayı şu: Yıllardır, ki çok uzun yıllar oldu bu, ilk mp3 çalarlı telefonumdan beri, hep aynı müziği, yani pürneşe, dolu dolu Bach, dolu dolu Jazz olan Mobayl fon meyn teğm müziğimi, yani BWV 1060 Allegro, Güher - Süher Pekinel'in çaldığı, Jacques Loussier'in aranje ettiği enfes düzenlemeyi, bu sıradan ancak gaz müzik ile değiştirmiş bulunmaktayım... Değiştirmeden evvel, kırpma, kesme, biçme ve montajlama da yaptım tabii ki.


İsme bakın isme: Frankenstein's Monster.


                 Hala Frankenstein'i yaratığın adı zannedenleriniz varsa, bir zahmet, gitsin kendini bir köşede... 


                      Herneyse, toplama ve çıkma beşerevladı parçalarından kolajlama bir yaratığın müziği de, pek şık durur artık...

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa