Blogger Template by Blogcrowds.

Kaygısız Saçmalama Vol:1

      Geçen gün, kendi çapımda dışarı çıktım yürüyorum. Bir omuzüstü tanksavar atımı mesafesi kadar yürüdüm. Benim evimin karşısında eski oto sanayii vardır, Kayseri gören bilir neresi olduğunu, şu gladyatör veya hipodrom geleneğinin zamanımıza yansıması olan, gökten, uçan ancak ziyadesiyle tombul bir daire olarak inmiş gibi duran Kadir Has(siktir) Stadı karşısından başlar bu eski oto sanayii.

     Herneyse, yürüdüm, yol boyu yürüdüm, şimdi sararmış çınar yaprakları arasından falan geçtim, bünyem yine de bundan bir mana çıkaramadı. Daldım sanayii binalarının arasına, kaportacı, sıralı LPG sistemcileri, her türlü buji, balata , lastikçi, jantçı falan. Sonra geri çıktım, eve döndüm.


Bu kadar.


Hörmetlerimle...

Lengeli Fötür

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa