Blogger Template by Blogcrowds.

James Cameron's Avatar -1

      Zamanında yazılar yazdığım sinema sitesinde, aylarca bu film üzerine haberleri, ilk duyurulan şeyleri, röportajları ve çevirilerini bizzat yaparak videolar vs. yayınlamıştım. 

Bana bağlı olmayan nedenler yüzünden ilgilenememiş, neticesinde ise sinirlerimi zorlayan davranışlarla karşılaşmış, yine de tepki vermeden sessiz sedasız, "bırakıyorum", dahi demeden ayrılmıştım. Herneyse, beni sinema yazarı yaptıklarını, ancak sonradan ihanet ettiğimi söylemeyi yeğleyebilirler, zira başkaları için bu lafı duymuştum. "Her ne haltsa", diyor, fötürümüzü başımıza geçiriyoruz...

Burada ilk etapta, oradakinin muhtemelen % 2-3'ü, kadar bir okuyucum olacak. İnternetten de ayrı kalmayı yeğlediğim iki ay sonunda hayli gelişmeler oldu Avatar hakkında. Trailer'ı gösterildiğinde bile ortada yoktum.

Şimdi buraya bir video ile giriş yapalım. Bu video, www.avatarmovie.com sitesinde de bulunan bir videodur.


Avatar ve James Cameron Vizyonu hakkında videomuz (kotalı dostlarım için uyarı, video HD'dir):

     Peki neler var videoda, İngilizce diline hakim olmayanlar için, kısaca özetlersek, James Cameron'ın vizyonu üzerine olan video, Pandora ile beraber inanılmaz bir evren kurgulanışı, Cameron'ın işinin en  iyileri ile çalışmaktan duyduğu memnuniyeti, Teknik yorumlar, oyunculardan yapımcılara herkesin Holywood Endüstrisi'nde bir devrim yapacak filme ve Cameron'a duydukları hayranlık ile, daha evvelki Trailerlarda bulunmayan bazı görüntüleri içermekte. Hatta Planet Pandora değil, Planet Jim (James) denmesi işi özetliyor. Kıskandım ordakileri ben oturduğum yerden şimdi...


Israrla isteyiniz: James Baba, büyüksün!!!

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa