Blogger Template by Blogcrowds.

.

     İnsanların kendini evlerine kilitlemediklerini, aksine dış dünyayı sanki bir kutuya kilitleyip onu bir köşeye kaldırıp, evleri içerisinde kendilerine dünyalar, hatta evrenler yarattıklarını düşünmeye başladığımdan bu yana neredeyse onda bir asır geçmiş. Oysa o zamanlar yaşayışım bir ev içerisinde de geçmiyordu (yatılı).

     Şimdi neden böyle dedim? bilmiyorum, fark ettim ki, kat başına dört daire düşen apartmanımda, değil bakkala giderken, 2 hafta uğramayacaksam dahi kapıyı kilitlemeyen bir ben varım. Daha da netleştireyim, evin içindeyken bile herkes kilitliyor.

     Bu bir eleştiri değil, ne toplum yapısına, ne bireysel korkulara veya ne de kişilerin kaygılarına. Sadece bir gözlem. 

     Ne bileyim aklıma geldi işte, demin dışarı çıkınca. Sonra bunun bir de sanal boyutu olduğunu farkettim. Bu sanalda her şey daha keskin vaziyette galiba (Web). 

     Düşünüyorum, o halde yine yazmıyorum.

     Hörmetlerimle...

     Lengeli Fötür.

0 Comments:

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa